Marţi,  21. Ianuarie 2020  -  15:25:31
Poker, Sports Betting, Casino Poker, Sportwetten, Casino BonusBonusBonus.cz BonusBonusBonus.sk Poker, kasyno, bukmacher BonusBonusBonus.hu BonusBonusBonus.ru Poker, Sports Betting, Casino

Motociclism - pariatul în viteză


100% BONUS

Cuprins:

În plină viteză

„Cursele cu motociclete, din punct de vedere tehnic, reprezintă actul de a conduce o motocicletă sau o motocicletă cu ataş în cadrul unei competiţii”. Aceasta este definiţia curselor de motociclete, stabilită de Federaţia Internaţională a Motociclismului (FIM), forul internaţional de conducere al acestui sport. Toate campionatele internaţionale de motociclism sunt supravegheate şi reglementate de către FIM în timp ce campionatele Europene cad sub incidenţa ariei de competenţă a UEM (Uniunea Europeană a Motociclismului). Dacă doreşti să accelerezi creşterea contului tău bancar, pariază în siguranţă cu Betsafe şi obţine fantasticul bonus de primă depunere prin BonusBonusBonus. Înregistrează-te acum, bucură-te de cote ieşite din comun şi zguduie lumea pariurilor.

Bookmakers offering Motor Cycling Bets
Bonus
Visit William Hill now! £25
Visit IBCBET now! Pariuri fără limite
Visit Unibet now! €50
Visit 888sport now! $88
Visit Bwin now! €25
Visit Stan James now! £10
Visit Ladbrokes now! £30
Visit Betfair now! £1,000


Unibet

Categorii şi discipline în motociclism

Curse de şosea şi curse de circuit: curse de motociclism Grand Prix, motociclism Grand Prix European, Campionatul Mondial Superbike, Campionatul Mondial Supersport (până la 600 cc), Cupa FIM Stocksport, curse de anduranţă, curse în afara Campionatelor Mondiale, curse de şosea închise publicului cum ar fi Isle of Man TT sau Grand Prix-ul din Macao, curse montane, Grand Prix-urile seniorilor, Supermono, curse de Drag sau Sprint.

  • Curse off-road: motocros, Enduro şi Cross Country, Trialo, Hillclimbing (în afara Campionatelor Mondiale)
  • Curse de şosea şi off-road: Rallye Raid, Supermoto
  • Curse speciale: pe plajă, pe iarbă, de viteză, pe teren plat, pe gheaţă
  • Forme speciale de motociclism: Motoball, Freestyle, Skijoring

BonusBonusBonus oferă cele mai bune bonusuri de bun-venit jucătorilor care se înregistrează la William Hill, bet365, bwin, Stan James etc.

Grand Prix Motorcycle Racing

Termenul de Grand Prix se poate referi la toate tipurile de campionate de motociclism, dar deoarece primul Campionat Mondial de motociclism a folosit această formulare, Grand Prix Motorcycle Racing este acum perceput ca o categorie aparte în care doar anumite tipuri de motociclete pot participa. Această categorie cuprinde acum motociclete de curse GP de 125 cc şi 250 cc. Caracteristic acestei categorii este faptul că motocicletele folosite sunt maşini special construite şi nu personalizate cum sunt cele din categoria World Superbike.

Istoria motociclismului GP

Primul Campionat Mondial pentru motociclete a avut loc în 1949 şi în primii ani categoriile participante au fost de 50cc, 125cc, 250cc, 350cc, 500cc şi 500cc cu ataş. Mărcile producătoare dominante în primii ani erau de obicei cele britanice sau cele italiene şi motocicletele erau dotate cu motoare în patru timpi. Acest tip de motor a dominat lumea motociclismului până în anii 1970, când motorul în doi timpi, fabricat majoritar în Japonia, a devenit foarte competitiv.

William Hill Română

Primul motociclist care a câştigat un Campionat Mondial folosind o motocicletă cu motor în doi timpi a fost Giacomo Agostini din Italia. Agostini a fost cel mai bun motociclist al timpului său şi, de fapt, este cel mai de succes motociclist de curse din toate timpurile. A câştigat numeroase curse atât la clasa de 350cc cât şi la cea de 500cc (de 15 ori campion mondial absolut). A reuşit chiar performanţa de a câştiga un Campionat Mondial folosind o motocicletă cu motor în patru timpi când acestea erau complet depăşite de cele în doi timpi. Agostini a obţinut această victorie legendară pe circuitul Nürnburgring din Germania, pe o motocicletă MV Agusta. Pe parcursul anilor 1980 au avut loc multe schimbări în cadrul Campionatelor Mondiale de Motociclism. Au fost adoptate reguli noi şi programul competiţional a fost schimbat. Fostul procedeu de start în care startul obligatoriu se făcea depăşind un mic obstacol, a fost înlocuit cu acum mai obişnuitul procedeu de start în care motocicletele pornesc de pe loc cu motorul deja pornit. În 1984 categoria de 50cc a fost înlocuită cu cea de 80 cc, cea de 350cc a fost desfiinţată în totalitate - un fapt ce l-a transformat pe campionul mondial din 1984, Toni Mang, în campionul etern al acestei categorii. Mai multe categorii au fost desfiinţate în anii 1990 având drept consecinţă păstrarea a doar trei categorii - de 125cc, de 250cc şi de 500cc. Pentru o perioadă de câţiva ani regulile au rămas neschimbate în Campionatele Mondiale de Motociclism, până în anul 2001. Din cauza presiunii tot mai crescute, în particular din partea producătorilor japonezi de motociclete (în special Honda), asupra FIM şi regulamentelor sale depăşite în ceea ce privea motorizarea, unele reguli au fost schimbate, iar în 2002 a fost creată categoria Moto GP, înlocuind-o pe cea de 500cc.

Moto GP

După ce categoria de 500cc a fost înlocuită cu cea de Moto GP în 2001, de atunci s-au desfăşurat 17 curse pe sezon, cursele de Moto GP având loc în paralel cu cele ale categoriilor inferioare, în aceeaşi locaţie şi în acelaşi weekend. Sistemul de punctare: 25-20-16-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1. Maşinile de curse din Moto GP trebuie să fie motorizate după cum urmează:

  • Până la o capacitate cilindrica de 800cc (990cc până în 2006) şi un maximum de şase cilindri
  • Toate motocicletele trebuie să fie construite special, adică create specific pentru categoria de MotoGP.
  • În funcţie de numărul de cilindri, greutatea minimă a motocicletelor de curse este stabilită după cum urmează: 2 cilindri: 133.0 kg; 3 cilindri: 140.5 kg; 4 cilindri: 148.0 kg; 5 cilindri: 155.5 kg; 6 cilindri: 163.0 kg.

Betfair ro 300x250 Este permis să se adauge greutăţi suplimentare motocicletei pentru a atinge limita minimă de greutate. Motocicletele în patru timpi de azi pot produce până la 260 CP (în sezonul 2006) - asta înainte de 2007 când capacitatea cilindrică permisă a fost micşorată pentru a le limita puterea. În 2004 Loris Capirossi a condus motocicleta sa Ducati cu o viteză record în timpul unui test de încercare pe „Circuit de Catalunya”, atingând 347.4 km/oră (215.9 mph). O viteză mai mică cu doar 15 km/oră decât cea a unei maşini de Formula 1.

Campioni Moto GP

  • 2002: Valentino Rossi
  • 2003: Valentino Rossi
  • 2004: Valentino Rossi
  • 2005: Valentino Rossi
  • 2006: Nicky Hayden 
  • 2007: Casey Stoner
  • 2008: Valentino Rossi
  • 2009: Valentino Rossi
---

Tag Cloud

---