Duminică,  27. Mai 2018  -  05:17:25
Poker, Sports Betting, Casino Poker, Sportwetten, Casino BonusBonusBonus.cz BonusBonusBonus.sk Poker, kasyno, bukmacher BonusBonusBonus.hu BonusBonusBonus.ru BonusBonusBonus.cn BonusBonusBonus.hk Poker, Sports Betting, Casino

eCOGRA - eCommerce and Online Gaming Regulation and Assurance (Regulamentul şi Asigurarea Comerţului


Party Casino

Cuprins:

 

Declaraţia de misiune

eCOGRA nu are intenţia de a afecta drepturile şi operaţiunile jurisdicţiilor existente şi ale organizaţiilor interesate de protecţia jucătorului, ci mai degrabă încearcă să completeze eforturile acestor instituţii. eCOGRA a fost lansat pentru a stabili unele condiţii minime de operare şi pentru a asigura o respectare permanentă din partea furnizorilor de softuri pentru joc şi a operatorilor.

Casino

Poker

Trustworthy Casino Providers
Bonus
Visit William Hill now! £300
Visit Betsafe Casino now! €100
$200
Visit Bwin Casino now! €200
Visit Winner Casino now! €6000


Minimizând riscurile jocurilor de noroc

eCOGRA este o organizaţie independentă non-profit care reglementează jocurile de noroc online, promovează corectitudinea, jocul responsabil şi protecţia clientului, precum şi stabileşte standarde. Plăţi rapide, stocare securizată a datelor confidenţiale, jocuri aleatoare, publicitatea onestă şi fiabilitatea furnizorului jocurilor de noroc online – toate acestea se numără printre preocupările principale ale celor de la eCOGRA. Pentru a atinge aceste scopuri, compania îşi informează clienţii despre drepturile şi responsabilităţile acestora prin intermediul media şi site-ului eCOGRA. Organizaţia mai are şi rolul de mediator în cazul unui dezacord între un jucător şi un membru eCOGRA şi se asigură ca toţi membrii să adere la regulile organizaţiei.
Compania defineşte standarde pentru industria jocurilor de noroc online prin oferire unui set internaţional de reguli, aşa-numitul eGAP (Generally Accepted Practices), pentru numărul în continuă creştere al membrilor săi. Organizaţia îşi verifică permanent membrii şi supervizează compania foarte atent: capacitatea legală, soluţionarea reclamaţiilor, serviciul pentru clienţi, jocurile aleatoare, precum şi luarea măsurilor în cazul problemei dependenţei de jocurile de noroc. Ştampila cu „Safe and Fair” (sigur şi corect) de pe site-ul companiei arată clientului că acesta vizitează o instituţie sigură şi testată de jocuri de noroc şi că poate deschide un cont fără a avea nici o îndoială. Printre numeroşii membri se numără şi reînnoita cameră de poker internaţională Bwin Poker, precum şi cazinouri cum ar fi Platinum Play Casino.

Soluţionarea litigiilor şi reclamaţiilor

Compania încearcă să contribuie la o soluţionare rapidă şi eficientă a disputelor. Jucătorii care vor să se adreseze serviciului de arbitraj, ar trebui să ia în considerare următoarele reguli:
- Jucătorul trebuie să aştepte cel puţin două săptămâni şi să facă tot posibilul pentru a rezolva problema şi a negocia o soluţionare cu compania înainte de a se adresa organizaţiei.
- În cazul în care un jucător are deschise mai multe conturi sau a participat la alte acţiuni ilegale, solicitarea acestuia pentru asistenţă va fi refuzată
- În timp ce organizaţia încearcă să soluţioneze problema, jucătorul nu are dreptul să contacteze un alt serviciu de arbitraj sau să posteze informaţii despre reclamaţie pe forumuri
- Nu este necesară livrarea copiilor corespondenţei dintre jucător şi cazinou sau camera de poker, eCOGRA le va solicita în caz de necesitate
- Este esenţială pentru rezolvarea problemei o explicaţie clară şi precisă a situaţiei; reclamaţiile care ţin de un limbaj abuziv sau insultător vor fi ignorate
- Organizaţia va contacta jucătorul în timp de două zile de la primirea reclamaţiei şi va încerca să-l informeze cel puţin o dată pe săptămână
- eCOGRA funcţionează doar ca mediator, aceasta nu are autoritatea de a promulga un anumit rezultat şi nu poate impune cazinoul sau camera de poker să facă ceva. În cazul în care furnizorul de jocuri de noroc a violat regulile eGAP şi nu este dispus să găsească o soluţie potrivită pentru problema apărută, eCOGRA pot retrage ştampila de aprobare
- eCOGRA poate să nu fie în stare să medieze dispute legate de legislaţia jurisdicţiei în care se află clientul
Reclamaţiile pot fi trimise printr-un formular pe e-mail-ul care este disponibil pe site-ul organizaţiei.

Membri

Membrii trebuie să fie de acord să adere la regulile eGAP şi sunt audiaţi şi testaţi cu regularitate. Regulile eGAP pot fi descărcate de pe site-ul organizaţiei.
Atribuirea ştampilei „Safe and Fair” decurge după cum urmează:
1. eCOGRA pune al dispoziţie toate informaţiile în legătură cu recenziile eGAP operatorului şi unei terţe părţi relevante cum ar fi furnizorii de soft sau servicii
2. eCOGRA efectuează recenziile eGAP şi emite un raport cu privire la conformitatea eGAP
3. eCOGRA poate solicita informaţii suplimentare de la companie şi terţa parte
4. Atribuirea ştampilei se bazează pe respectarea eGAP şi a altor informaţii relevante
5. eCOGRA şi operatorul de jocuri de noroc online aprobat intră într-un Acord de Licenţă (License Agreement)
6. Furnizorul, precum şi terţa parte, trebuie să fie de acord cu recenziile obişnuite de la eGAP pentru a-şi menţine ştampila

Testarea softului


William Hill Sports Compania testează softul cazinourilor şi camerelor de poker folosind TGTR (Total Gaming Transaction Review). TGTR se referă la procesul folosit pentru a asigura jucătorii că softul este 100% sigur şi corect. Ştampila „Safe and Fair” ţine de integritate, fiabilitate şi securitate; pe un site aprobat, utilizatorul poate savura jocurile de noroc fără nici o grijă.

Date de contact
• Adresă poştală
eCOGRA Limited, 2nd Floor
Berkeley Square, London
W1J 6BD
UK
• Telefon: +44 (0)20 7887 1480
• Fax: +44 (0)20 7887 1481
• E-Mail: info@ecogra.org

---

Tag Cloud

---